lørdag den 12. marts 2011

TOO MESSY!?

Mit værelse er ALT for rodet at se på, her er alt for mange farver.
Det ligner en børnehave!

Alt for meget ragelse
Alt for mange ting
Alt for mane mærkelige udklip fra blade so hænger på mine væge.

Jeg kan simpelthen ikke have det mere!
Efter at have forsøgt at gøre det 3 gange.
Har jeg nu besluttet mig for at gøre det i dag!

Selvom alle ting er fulde af minder.
Jeg bliver stresset bare af at være herinde.
I dag er dagen.
Ønsk mig held og lykke.


Translation:
My room is WAAAAY too messy, too many colours!?.
It looks like a freaking kindergarden.

Way too much junk.
Way too much stuff.
Way too many wierd paper'things from magaizes on my walls.

Can't take it anymore.
So after 3 times trying to cleen it up, and trow things out!
I've dicidet to do it today!?

Even though the stuff is full of memories! :(''
I'm getting stressed out by just beeing in here!
Today is the day!
WISH ME GOOD LUCK! :D''

Ingen kommentarer:

Send en kommentar