søndag den 13. marts 2011

I like your huge watermelons, are they juicy? ;)''

Hej folkens
Som vi allesammen ved skal vi spise 6 frugter eller 600 gram frugt hver dag.
Det er jeg altså knap så god til, så fra idag af vil jeg prøve på at gøre det!
Og jeg vil kun spise slik og drikke sodavand om fredagen.
Ønsk mig held og lykke.
(Ihh dette bliver svært! :S'')

Translation:
Hi you guys!
As we all know we're suppose to eat 600 grams of fruit every day.
I'm not that good at it, so from today I'll try doing it.
And I will only eat sweets and drink soda on fridays!
Wish me good luck! 
( This is going to be a hard one :S )
Dette er hvad jeg kickstartede min nye plan: Kiwi, vandmelon og en smoothie.
(spise en del mere frugt end det)

Translation:
This is how I kickstartet my plan: kiwi, watermelon and a smoothie!
( I ate more fruit then that, don't worry! )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar